Program putovanja u PDF formatu možete preuzeti klikom OVDJE
Aranžman uključuje:
Vanlinijski prijevoz modernim turističkim autobusom (visokopodni ili dvospratni bus) na relaciji Zenica (Sarajevo, Doboj, Tuzla) – Kušadasi – Zenica (Sarajevo, Doboj, Tuzla), prijevoz trajektom na relaciji Gelibolu – Lapseki – Gelibolu, boravak 10 dana (9 noći), sa uslugom po izboru u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem, troškove organizacije putovanja i usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera za vrijeme trajanja aranžmana.
Aranžman ne uključuje:
Međunarodno putno osiguranje, individualne troškove, svako posebno zahtjevano sjedište u autobusu 100,00 KM/sjedište, dodatno sjedište u autobusu 160,00 KM/sjedište, usluge koje nisu predviđene programom i troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni dio programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor sa organizatorom izleta – agencijom ino partnera.
Polasci iz Sarajeva, Visokog, Kaknja, Zenice, Žepča, Maglaja, Doboja, Gračanice, Tuzle, Banja Luke, Prijedora i Bijeljine
Povratak iz Kušadasija pretposljednjeg dana aranžmana oko 16 h po lokalnom vremenu.
Putno osiguranje se preporučuje za putovanje u inostranstvo,te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbijedjenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne procjene graničnih vlasti,budu spriječeni da uđu na teritoriju zemlje u koju putuju ili kroz koju prolaze.
OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja (grupna polica) u agenciji u iznosu 24 KM po osobi sa osiguranom sumom do 30.000 KM, za sve putnike do 65 godina starosti,u vidu medicinske asistencije po uslovima osiguravajuće kuće – osnovno osiguravajuće pokriće.
VAŽNA NAPOMENA: U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, uslijed objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48h (ne računajući subotu i nedjelju) orgranizator putovanja zadržava pravo da o tome obavijesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promjenu rezervisanog objekta.
NAPOMENA: Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana! Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel (sobu), do trenutka napuštanja hotela (sobe), a prema hotelskim pravilima. U sobe se po pravilu ulazi prvoga dana boravka poslije 14.00 sati i napuštaju se do 12.00h posljednjeg dana boravka!!! Obavještenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje se po potrebi može zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima za vrijeme putovanja. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promjene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.
Vrijeme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumijeva 24 sata neprekidnog trajanja. Cijena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji uslijed objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne kontsrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smještaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se uslijed nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umjesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu. Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više tjestenina, povrća, voća, mlijeka i mliječnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina!
Kvantitet i izbor hrane zavisi od kategorije hotela!! U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrijavanje vode, što podrazumijeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta. Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris, ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe. Organizator putovanja nije ovlašten i ne cijeni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani BiH u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prijelazu radi regulisanja povrataja sredstava po osnovu TAX FREE, pa Vas molimo da to imate u vidu. U slučaju promjena cijena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa u odnosu na dan izlaska programa – cijena je podložna promjeni. U slučaju štrajka, blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promjene rute putovanja kao i izmjene redoslijeda sadržaja u programu.
Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 50-90 % od ukupne cijene aranžmana i radi se isključivo na upit!!!
Sve navedene doplate u cjenovniku su doplate po osobi za cijeli period boravka.
UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smještajnoj jedinici ili objektu dužan je nadoknaditi lično na licu mjesta.
Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namjene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, prije putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbijedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namjene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtjevane.
Molimo putnike koji ne ulaze u Sarajevu da o tačnom vremenu sastanka kontaktiraju agenciju dva dana pred put.
VAŽNA NAPOMENA: U slučaju uvođenja viza za državljane BiH, svi putnici su u obavezi da organizatoru dostave na vrijeme potrebnu dokumetaciju, a o uslovima i plaćanju viziranja će naknadno biti obaviješteni.
Molimo Vas da se prije zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja, Opštim uslovima putovanja agencije Kosmopolit, kao i sa Opštim uslovima međunarodnog putnog osiguranja..
OPISI SMEŠTAJNIH JEDINICA SADRŽANI SU U DODATKU KOJI PRATI OVAJ CJENOVNIK I SASTAVNI SU DIO PROGRAMA PUTOVANJA.
Recenzije
Još nema recenzija.